dissabte, 27 de desembre del 2014

Comadreo

El COMADREO és quelcom necessari per a possibilitar una criança respectuosa tant per als infants, com per a les mares, com per a la resta de la família. Pensar que una criança que es basa en l'amor i el respecte tan sols cap a la infància és respectuosa, és quelcom limitant i desgastant per a la resta de parts implicades. Cert és que en les primeres etapes del desenvolupament, l@s fill@s requereixen d'una atenció molt més acurada i constant, i sovint els espais de dedicació cap a les necessitats de la mare, la parella i la família passen a segon terme. Si bé això és així, també és important saber que hi ha un moment on cal posar un límit a la disponibilitat externa i cal mirar cap a les necessitats internes com a mare, dona, companya, amiga, ésser humà. Per a crear un entorn equilibrat, sa, amorós i respectuós, cal que totes les parts que conformen el sistema familiar (sigui quin sigui el concepte de família que tenim) estiguin en aquesta sintonia. És per això que Acompanyament Familiar aboga per una salut integral dins aquest entramat de relacions i necessitats que es teixeix a partir de la criança. Oferim una mirada externa per a créixer junt@s en aquest procés de creixement. 

Per a més informació o per demanar sessió contacta amb la nostra psicòloga: elisenda@acompanyamentfamiliar.com



*En la imagen una estatuilla del Reino Medio donde podemos ver a una mujer peinando las trenzas de otra mujer que amamanta a su hijo. Metropolitan Museum.


El COMADREO es necesario para posibilitar una crianza respetuosa, tanto para l@s niñ@s, como para las madres, como para el resto de la familia. Pensar que una crianza que sólo se basa en el amor y el respeto hacia la infancia es respetuosa, nos parece limitante y desgastante para la resta de partes implicadas en el proceso. Cierto es que en las primeras etapas del desarrollo, l@s hij@s requieren de una atención mucho más cuidadosa y constante, y a menudo, los espacios de dedicación hacia las necesidades de la madre, la 
pareja y la familia pasan un segundo término. Si bien esto es así, también es importante saber que hay un momento en el que es necesario poner un límite a la disponibilidad externa y mirar hacia las necesidades internas como madre, mujer, compañera, amiga y ser humano. Para crear un entorno equilibrado, sano, amoroso y respetuoso, hace falta que todas las partes que conforman el sistema familiar (sea cuál sea el concepto que tenemos de familia) estén en esta sintonía. Es por eso que Acompanyament Familiar aboga por una salud integral dentro de este entramado de relaciones y necesidades que se teje a raíz de la crianza. Ofrecemos una mirada externa para caminar junt@s durante este crecimiento.

Para más información o pedir sesión, contacta con nuestra psicóloga: elisenda@acompanyamentfamiliar.com

dimecres, 17 de desembre del 2014

Feliç nou cicle

Acompanyament Familiar desitja que cada una de les passes que camines, t'acosti una mica més a poder abraçar amb amor a l'infant que duus dins. Feliç nou cicle!

***
www.acompanyamentfamiliar.blogspot.com
www.elisendapascualmarti.jimdo.com

***

Acompanyament Familiar desea que con cada nuevo paso que caminas, te acerques a poder abrazar con amor el niñ@ que llevas dentro. Feliz entrada del nuevo ciclo!


www.elisendapascualmarti.jimdo.com